ציטטות מתחום הספורט...

"תהייה ראשון - תהייה שונה - תהייה שניהם! " דיוגינס

"ספורטאי לא יכול לרוץ עם כסף בכיסים. הוא חייב לרוץ עם תקווה בלב וחלומותיו בראשו." אמיל

"ספורט הוא חליפת הבריאות." היפוקרטס

יום רביעי, 14 ביולי 2010

כדורעף במחשב!!

שלום לך בלוג יקר
ברצוני לשתף אותך באחד הדברים היותר מדהימים שפגשתי לאחרונה , בתור מורה לספורט שמלמד בבית ספר יש לי פעם בשבוע 4 שעות לימוד "בחירה" שבו תלמידים משכבת ז' ו-ח' יכולים לבחור שעתיים לכל שכבה של לימוד לצורכי הנאה ולמידה השונים בתכליתם משאר המקצועות הרגילים,האפשריות שעומדות לרשותם הן:לימוד ספרדית ,בישול,מחול,ציור ומובן כדורעף איתי
כדורעף הוא מקצוע לימוד שונה בתכליתו משאר מקצועות הלימוד משום שהתנועות במשחק אינן טבעיות המשחק הוא קבוצתי נטו משום שלכל אחד מחברי הקבוצה מותר לגעת רק פעם אחת בכדור במהלך נקודה (שתי נגיעות פסילה כלומר נקודה לקבוצה היריבה) שיתוף הפעולה חשוב במיוחד ובנוסף אין מגע גופני במשחק ישנה רשת שמפרידה בין הקבוצות ויש איסור על מגע גופני
לרוב אני נתקל בקשיים רבים בלימוד המשחק התלמידים נמשכים באופן אוטומטי למשחקי הכדורסל והכדורגל ומאוד קשה להם התנועות במשחק הכדורעף בנוסף המשחק לא זוכה לחשיפה תקשורתית גבוהה כמו שאר ענפי הספורט כך שלילדים אין גם יכולת חיקוי
ולהפתעתי כאשר אני מעלעל במחשב ומחפש סירטונים על לימוד טכניקת המשחק מוצא אני אתר מדהים לאוהבי הכדורעף שבו אני מוצא את כל מה שאני צריך ואף יותר, מתחיל מתולדות הכדורעף ראשית המשחק ועד לחוקת הכדרעף שבלחיצה על "חוקת המשחק" אנו מקבלים את החוקים הרישמיים כפי שהם רשומים בתקנון,בנוסף ניתן למוצא את הכדורעף הישראלי ובו רשימת כול המועדונים השחקנים הישראלים הפעילים באגודות הכדורעף בלחיצה על הכדורעף העולמי נוכל לראות מאמרים חדשים בתחום הכדורעף תוצאות של משחקים בעולם,וחדשות עדכניות בעולם הכדורעף
יש לנו באתר איזור מאוד מעניין שנקרא נושא היום ובו דעות וטורים אישים של מספר פרשנים ,פורום לאוהבי הכדורעף וקישורים לאתרים אחרים ברשת
מה שהכי רלוונטי מבחינתי הוא הנושא העיקרי שבמרכז האתר יש קליפים וידאו של לימוד הטכניקה של משחק הכדורעף ובו יש לימוד כל המיומניות בדגש על טכניקות קשות בעזרת קליפים שממחישים לילדים בצורה מדהימה את הטכניקה והופכת אותה ממסובכת לקלה ביותר
התובנות שלי הן שמעכשיו יהיה לי הרבה הרבה יותר קל ללמד ולהעביר את השיעורים לילדים בצורה שתיהיה גם יותר נעימה עבורם וגם עבורי והכי חשוב אני אוכל סוף סוף לנצל את הלמידה מרחוק גם בתחום החינוך הגופני שעד עכשיו היה נראה לי שאין סיכוי לעבוד ולשלב מחשב בלימידה מרחוק בחינוך הגופני. שמח אני להודות שטעיתי ואוכל בעזרת האתר ללמד ולתת שיעורים משבוע לשבוע לילדים בתחום הכדורעף
אני מצרף לך כאן בלינק את כתובת האתר שכל מי שרוצה מוזמן להיכנס וללמוד ולו רק משהו קטן בתחום
http://caduraf.info/af/503_lomed_03_imun_00.htm#3
כולי תקווה שעוד אנשים יוכלו להעזר באתר זה
שלך אורי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה