ציטטות מתחום הספורט...

"תהייה ראשון - תהייה שונה - תהייה שניהם! " דיוגינס

"ספורטאי לא יכול לרוץ עם כסף בכיסים. הוא חייב לרוץ עם תקווה בלב וחלומותיו בראשו." אמיל

"ספורט הוא חליפת הבריאות." היפוקרטס

יום שלישי, 15 בפברואר 2011

ניגע אל החלום

ניגע אל חלום-מילים ולחן:שלום חנוך
זה עבר
זה נגמר
קצה חלום ודי..
חול הזמן שנשב
בין אצבעותי
זה עבר
זה נגמר
לתמיד אולי
מעגל שנסגר
ונשארת חיי..
ניפגש נתראה
לב אוהב אינו טועה
כמו אל ים
נזרום נזרום
נבקש עד שנגיע
וניגע אל החלום..
את האמת שבהתחלה לא באמת ידעתי לאן אני נכנס, מורה לחינוך גופני בתוך קבוצה של מורים שלא שייכים לתחומי שולטים במחשבים ,ואני שנחשב ל"צעיר" מתקשה בדברים הבסיסים ושימוש שאני אמור לעשות במחשב או נוגד את כללי הספורט ורחוק מעולמי מרחק רב.אודה על האמת פחדתי ודי התביישתי,בסופו של תהליך אני מוצא עצמי משתמש ולומד מן המחשב כל יום ביומו משהו חדש והכי חשוב משתמש בו לצורכי הוראה.
גיליתי עולם ומלואו ולמרות ה"סטיגמה" שהייתה לי בעבר על עולם המחשבים והאנשים שמשתמשים אולי בגלל הפחד המסויים שהיה לי בלהיות החסר אונים שלא מצליח להפעיל משהו שילדים קטנים שולטים בו ללא כל בעיה, הפחד הפחד הפך להיות אתגר ובאתגר הזה אני מגיע לגילויים חדשים מרתקים מאין כמוהם..
לסיכמו של בלוג.. לאחר כמעט שנה של כתיבה אין ספק שאני די אתגעגע ללימודים במכללה שפתחו לי עולם חדש ונתיבי דרך חדשים ואופקי חדשים שאין לי ספק שאני ילך לקראתם..
תודה לכל מי שעזר לעבור את התואר הזה במיוחד ברגעים הקשים.. תודה ענקית ללאה וטלי שתמיד הקשיבו לי ועזרו לי בעיקר ברגעי הלחץ והמשבר ,תודה לד"ר גילה קורץ שקיבלה אותי ללימודים למרות שההיתי עם תנאי קבלה די בעייתים.. וכל מי ששכתי אני מתנצל מקרב לב ומודה לו..
כדרכי בקודש אסיים בסרטון עם השיר המדהים ניגע אל חלום של שלום חנוך בביצוע של אחינועם ניני

תגובה 1:

  1. אורי יקירי!
    אני רוצה להודות לך על התגובה ומפרגנת. תגובתך רגשה אותי מאוד.
    הקשר בינינו התחיל בסמסטר הראשון, שיתוף הפעולה היה נהדר.גם כשלא עבדנו על פרוייקטים משותפים השכנו לשתף פעולה ולהתייעץ. אני מאוד מעריכה את הדרך שעשית כדי לסיים את הלימודים. אני יודעת שלא תמיד היה לך קל. אבל כל הכבוד עשית זאת ואתה יכול להיות גאה בעצמך. אני מאחלת לך הצלחה בהמשך הדרך ומקווה שנמשיך לשמור על קשר.
    בהצלחה!!!
    לאה

    השבמחק