ציטטות מתחום הספורט...

"תהייה ראשון - תהייה שונה - תהייה שניהם! " דיוגינס

"ספורטאי לא יכול לרוץ עם כסף בכיסים. הוא חייב לרוץ עם תקווה בלב וחלומותיו בראשו." אמיל

"ספורט הוא חליפת הבריאות." היפוקרטס

יום רביעי, 2 בפברואר 2011

אתרי היכרויות באינטרנט

כבר נמאס לכם לשמוע הדודות אומרות שבקרוב אצלכם וכבר נמאס לכם לשבת בערב מול הטלוויזיהלבד או לצאת שוב פעם עם היברעם או החברות הקבועות , אתרי היכרויות באינטרנט כבר הפכו מזמן להצלחה מסחררת ומי שמחפש או מחפשת אהבה אבל לא מוכן להתנסות באתרי הירויות כנראה שלא מחפש ברצינות.
פעם אם מישהו היה אומר לך שהוא נרשם לאתר היכרויות מידי היה מצלצל לך בראש "נואש" והוא בטח שלא היה מתגאה בכך ,שעד עכשיו הוא בטוח לא הצליח למצוא זוגיות בדרך הקונבנציונלית פעם אדם שהלך לסוכנות שידוכים או אתר היכרויות נחשב לאדם נואש שלא הצליח למצוא זוגיות בשום דרך אחרת ,אדם שיש בו משהו כביכול לא בסדר, אנשים היו מתביישים לומר שהם הולכים לסוכנות שידוכים ואכן מעט מאוד אנשים באמת עשו זאת.
היום חיים במציאות שונה לחלוטין בשנים האחרונות אתרי היכרויות באינטרנט צצים כפטריות לאחר הגשם והביקוש הולך וגדל מידי יום, בכל יום נרשמים לאתרי היכרויות אלפי מחפשי זוגיות חדשים.
הרבה אנשים שואלים עצמם "האם כדאי לי להירשם לאתרי היכרויות או לא"? "האם כדאי לי לחפש אהבה גם באתרי היכרויות באינטנט או לא "? לדעתי התשובה די פשוטה בעידן של היום ניתן לעשות הכל באינטרנט להתעדכן בחדשות, להשוות מחירים של מוצרים , להזמין טיסות פשוט הכל אז למה לא למצוא שם אהבה?
בעלי אתרי היכרויות רבים גילו שקיימות אוכלוסיות מסוימות הזקוקות לאתרי היכרויות יחודים להן והם היקימו אתרי היכרויות חכמים עם מערכת אונליין צאט וידיאו ובנוסף שירות שליחת הודעות קוליות תוכן ו-SMS.
הגיע הזמן שנחליף את היוצרות של היכרויות בדרכים הישנות ונצטרף לחיפושי הכרויות דייטינג כפי שהטכנולוגיה החדשנית מאפשרת לנו , אנו חיים בעולם שכולו רווי בטכנולוגיות חדשות מכף רגל ועד ראש למה שלא ננצל יתרונות אלו לטובתינו? האינטרנט הוא אחד הכלים היעילים ביותר שהומצאו מאז ומתמיד אנו מנצלים אותו להסתכל במפת הדרכים כדי למצוא את דרכינו אז בוודאי שאנו יכולים למצוא אהבה וזוגיות..
לסיכום אם המטרה שלכם היא למצוא את החצי השני שלכם כדי לכל להשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותכם כולל אינטרנט ושיהיה בהצלחה!!
בנוסף צירפתי סרטון חמוד עם המלצה לאתר היכויות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה